نسخه‌های فروردین‌ماه تامین اجتماعی قم پرداخت شد

مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: برای اولین‌بار ۱۰۰ درصد مطالبات فروردین‌ماه نسخ الکترونیک داروخانه‌ها، پزشکان، درمانگاه‌ها، دندان‌پزشکان و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، روز دوشنبه سید مهدی محصل در این زمینه افزود: این نسخ الکترونیک مبلغی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به دغدغه مستمر تامین اجتماعی در ایفای تعهدات فی‌مابین در قرارداد با مراکز درمانی و پاراکلینیکی طرف قرارداد، اضافه کرد: در نظام بیمه‌ای همه ما در یک زنجیره خدمت قرار داریم و پرداخت به‌موقع حق بیمه، پرداخت به‌موقع مطالبات را دارد و اقتصاد درمان بیش از ۸۰۰ مرکز همکار با ما که به مردم خدمت می‌دهند مطلوب‌تر مدیریت می‌شود.

وی گفت: مطالبات سال گذشته لغایت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مراکز طرف قرارداد طبق بررسی اسناد ارسالی، به مراکز دانشگاهی بیش از ۲۶ میلیارد تومان، مراکز دیالیز غیردانشگاهی نزدیک به ۳ میلیارد تومان و مراکز غیردانشگاهی نزدیک به ۹ میلیارد تومان امروز پرداخت گردید.

به گفته محصل، بیش از ۵۳ میلیارد تومان از مطالبات سال گذشته مراکز درمانی و پاراکلینیک طرف قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

وی افزود: بیش از ۹۸ درصد مراکز طرف قرارداد درمانی و پاراکلینیکی نسخ را به شکل الکترونیک تولید می‌کنند و انجام الکترونیک پرونده‌های بستری بیمه‌شدگان نیز به شکل الکترونیک از سال گذشته شروع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در این زمینه در آینده نزدیک به شرایط مطلوبی برسیم که این امر پرداخت به‌موقع را در صورت تامین منابع، بسیار دقیق و سریع اجرایی می‌کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33852
اخبار مرتبط

نظرات شما