برگزاری اجتماع دختران نخبه کمیته امداد در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم در افتتاحیه رویداد ملی دختران ماه طی سخنانی اظهار کرد: وجود نخبگان علمی و ورزشی، فرهیختگان فرهنگی و هنری و برجستگان قرآنی در قم شهر علم و فقاهت و در ایام با سعادت دهه کرامت باعث افتخار و مباهات است.

وی خطاب به نخبگان و استعدادهای برتر تصریح کرد: شما معجزه انقلاب و مایه مباهات نهاد یادگار امام راحل هستید.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه شریفه فإن مع العسر یسرا افزود: شما تفسیر مجسم این آیه شریفه هستید که با مجاهدت و صبر خود روحتان را تربیت کرده اید و از دل سختی ها و مشکلات به نخبگی و کمال رسیده‌ و اکنون جزء گنجینه‌های این نهاد مقدس هستید.

وی با بیان اینکه امدادگران این نهاد تا پای جان برای موفقیت‌های بیشتر نخبگان و استعدادهای برتر زیر پوشش کمیته امداد ایستاده‌اند، تأکید کرد : ازدواج و اشتغال اولویت برنامه های این نهاد برای این قشر برجسته و نخبه است.

رویداد ملی دختران ماه به مناسبت دهه فرخنده کرامت و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور 270 نفر از دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد سراسر کشور در مجتمع فرهنگی اقامتی حضرت معصومه (س) آغاز به کار کرد.

زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، برگزاری حلقه های معرفت و بصیرت افزایی، کارگاه آشنایی با آسیب های رسانه و فضای مجازی و دیدار صمیمی میهمانان با بانوان نخبه ملی و بین المللی استان قم در رشته های قرآنی، هنری، ورزشی و کارآفرینی در بوستان ویژه بانوان، از جمله برنامه های پیش بینی شده این رویداد ملی سه روزه خواهد بود.

در دومین روز این رویداد ملی به عنوان نخستین و بزرگترین اجتماع دختران نخبه و استعداد برتر تحت حمایت کمیته امداد کشور، همایش ویژه و ملی دختران‌ماه با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/33872
اخبار مرتبط

نظرات شما