آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از مراحل پایانی پروژه تونل جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سید ابوالفضل میریک امامی درباره آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم گفت: این پروژه هم‌اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که زیرگذر شماره چهار این پروژه حدفاصل بین بلوار جمهوری اسلامی تا میدان امام حسین (ع) به‌صورت کامل تکمیل و آسفالت شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: زیرگذر شماره سه حدفاصل بین میدان امام حسین (ع) تا بلوار نور شرقی نیز در مراحل نهایی خود قرار داشته و آماده بهره‌برداری است.

میریک امامی می گوید:بخش پایانی پروژه نیز از حدفاصل بلوار شهیدان وکیلی تا خیابان شهید ستاری در مرحله اجرای دیوار است که عملیات احداث دیوار‌های این قسمت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ؛ بعد از تکمیل دیواره‌ها، عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری آن آغاز خواهد شد.

اواز  اجرای نورپردازی در قسمت مسقف تونل جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: کنارگذر‌های این تونل در خیابان سواران نیز با بهسازی و توزیع مجدد روکش آسفالت در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در پایان گفت: قسمت نهایی پروژه از میدان شهید ستاری تا بلوار یادگار امام نیز در مرحله تملک قرار دارد که پس از اتمام تملکات عملیات عمرانی آن نیز آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/35133
اخبار مرتبط

نظرات شما