اعزام تیم‌های سیار برای واکسیناسیون سالمندان و افراد ناتوان حرکتی در قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم‌های سیار با درخواست خانواده‌ها و مراکز برای واکسیناسیون سالمندان و افراد ناتوان حرکتی در این استان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا افراد سالمند، دارای بیماری‌های زمینه‌ای و یا نقص سیستم ایمنی، افزود: خانواده‌ها در صورت داشتن فرد سالمند و ناتوان حرکتی که زمان تزریق واکسن آن‌ها رسیده است می‌توانند با تماس با مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود درخواست اعزام تیم سیار واکسیناسیون نمایند.

وی اضافه کرد: مراقبین سلامت مراکز و پایگاه‌های سلامت با انجام هماهنگی لازم با خانواده‌ها در محل حضور یافته و نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌نمایند.

وی از همشهریان خواست که افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین نوبت واکسیناسیون آن‌ها گذشته است به نزدیک‌ترین مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه و واکسن خود را دریافت نمایند.

قم از هفدهم تیرماه در فهرست مناطق زرد و به نسبت پرخطر و از ۳۱ تیرماه در فهرست مناطق نارنجی و پرخطر کرونایی کشور قرار گرفت.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35300
اخبار مرتبط

نظرات شما