تعمیر لوازم خانگی خانواده‌های کم بضاعت محله جمکران قم

یکصد و ده تعمیرکار بسیجی با حضور در محله جمکران، اقدام به تعمیر لوازم خانگی خانواده‌های کم بضاعت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دبیر نهضت خدمت رسانی بسیج اصناف قم با اشاره به حضور یک هفته‌ای تعمیرکاران بسیجی لوازم خانگی در منطقه جمکران گفت: تعمیر و تامین قطعات لوازم خانگی معیوبِ خانواده‌های کم بضاعت این منطقه در دستور کار قرار دارد.

حسین درخشان تمام خدمات را رایگان اعلام کرد و افزود: محل استقرار بسیجیان در مسجد حضرت ابالفضل (علیه السلام) است و درصورت نیاز برای تعمیر وسائل سنگین لوازم خانگی از قبیل یخچال به منازل هم می‌روند.

وی تهیه قطعات برای لوازم خانگی در این طرح جهادی را نیازمند اعتبار دانست و گفت: بخشی از این اعتبار، توسط بسیج سازندگی تامین می‌شود و خیران هم می‌توانند با مراجعه به ساختمان اصناف در بلوار ۱۵ خرداد در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) هم در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی گفت: این حرکت جهادی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان است که با رنگ وبوی شهدا در مناطق محروم اجرا می‌شود.

سردار محمد رضا موحد، طرح تعمیر لوازم خانگی را طرح ابتکاری بسیجیان خدمت رسان در زلزله سر پل ذهاب و پلدختر عنوان کرد وگفت: بعد از این حوادث، این طرح توسط سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم استان قم در حال اجرا است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35945
اخبار مرتبط

نظرات شما