محله نیروگاه متحمل بیشترین خسارات در اغتشاشات اخیر شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در اغتشاشات اخیر آسیب و خسارت‌های واردشده به اموال عمومی در قم در سه منطقه چهار، شش و دو نمایان بود و نیروهای خدمات شهری بلافاصله پس از پایان حوادث نسبت به پاک‌سازی و نظافت شهر اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی اصفهانیان مقدم، ششم مهر ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌عنوان دبیرخانه ماده ۲۰، مسئولیت اجرایی انتقال مشاغل مزاحم شهری را دنبال می‌کند.

وی افزود: مجموعه نیروهای خدمات شهری در طول ایام منتهی به اربعین حسینی علاوه بر خدمات‌رسانی در سطح شهر و قرارگاه مردمی اربعین در مرز مهران و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا نیز حضور پررنگی داشتند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اغتشاشات اخیر در برخی محلات شهر را موردتوجه قرار داد و گفت: آسیب و خسارت‌های واردشده به اموال عمومی در قم در سه منطقه دو، چهار و شش نمایان بود و نیروهای خدمات شهری بلافاصله پس از پایان حوادث نسبت به پاک‌سازی و نظافت شهر اقدام کردند.

اصفهانیان مقدم اظهار کرد: برای ساماندهی و انتقال صنوف واحدهای صنفی مجاور قبرستان نو و بلوار امیرکبیر و چهارراه غفاری، فرآیندهای جدیدی در شهرداری قم در قالب معوض با اراضی دیگر در حال انجام است همچنین شهرک خودرویی نیز به خاطر ارتباط بیشتر واحدهای صنفی این خیابان امکان استقرار در شهرک خودرویی را دارا است.

اصفهانیان مقدم، یادآور شد: در حال حاضر زیرساخت و شرایط لازم جهت انتقال واحدهای خدماتی، تعمیرگاهی و نمایشگاهی صنعت خودرو، در شهرک خودرویی قم فراهم‌شده است.



انتهای پیام/


منبع:شهر نیوز
http://qomefarda.ir/36778
اخبار مرتبط

نظرات شما