افتتاح بیستمین مجتمع آموزشی کودکان استثنایی در قم

فاز اول مجتمع آموزشی کودکان استثنایی ایمان با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج علی اربابی فرد و اداره کل نوسازی مدارس استان قم به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اجتهادی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در حاشیه مراسم افتتاح  مجتمع آموزشی کودکان استثنایی ایمان گفت: این مجتمع نه هزار متر مربع زیربنا دارد و در پنج طبقه در حال ساخت و بهره برداری است.

وی افزود: فاز اول مجتمع آموزشی کودکان استثنایی ایمان شامل بخش آموزشی، یازده کلاس درس و هشت فضای جنبی و سالن ورزشی با مساحت ۲ هزار ۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

اجتهادی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد بودجه را خیر تقبل کرده است گفت: بخش آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۸ و نیم میلیارد تومان تکمیل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم بودجه کل مجتمع را بیش از ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بخش درمانی، پارکینک و سالن اجتماعات هم ظرف یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اعلایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم هم در حاشیه این مراسم گفت: در قم دو هزار و صد دانش آموز استثنایی در بیست مدرسه خدمات آموزشی دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرک پردیسان با کمبود مرکز آموزشی ویژه‌ی کودکان استثنایی مواجه هستیم از خیرین مدرسه ساز خواست در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/36926
اخبار مرتبط

نظرات شما