دعوت دانشجویان فرهنگیان قم از امیرآبادی فراهانی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم طی بیانیه‌ای خطاب به احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور ایشان در دانشگاه برای پاسخگویی نسبت به مسائل جذب و ورود نیرو به آموزش و پرورش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم طی بیانیه‌ای خطاب به احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور ایشان در دانشگاه برای پاسخگویی نسبت به مسائل جذب و ورود نیرو به آموزش و پرورش شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاه‌های مختلف با حضور در دانشگاه‌ها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند و اگر در مسئله‌ای پاسخی نداشتند از پیشنهاد‌ها و سخنان دانشجویان برای حل آن مسائل بهره بگیرند» مقام معظم رهبری ۱۴۰۱.۰۲.۰۶

مبتنی بر نامه‌ای به شماره ثبت ۲/و/۶۲۱ در تاریخ ۱۳/۵/۱۴۰۱ تحت عنوان جذب و ورود نیرو به وزارت آموزش و پرورش که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قم خدمت شما ارسال گردید و پس از آن در سه مرحله نامه پیگیری حضوری خدمت مسئولان دفتر شما تحویل شد اما شما علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب و وظیفه‌ی خود به نامه‌های ما پاسخگو نبوده اید این در حالی است که شما خود را به عنوان نماینده‌ی معین مردم استان قم معرفی کرده و تسهیلات ویژه‌ای از پول بیت المال برای خود در این زمینه اختیار کرده و دفاتر متعددی را در قم ایجاد کرده اید اما آیا این دفاتر ومرکز خدمت به مردم بوده است؟

آیا پاسخگوی تشکل‌های مختلف و اصناف استان بوده اید؟ چه نیکوست که مسئولانی که خود را انقلابی و حامی و ولایت ترقی می‌کنند. حداقل مطیع أوامر ایشان باشند؛ و خود را به مردم پاسخگو بدانند نه آن که در سودای قدرت در پی رسیدن به حیاط پاستور باشند.
آقای امیر آبادی منتظر پاسخ شما هستیم!


انتهای پیام/


منبع:دانشجو
http://qomefarda.ir/37250
اخبار مرتبط

نظرات شما