برگزاری اجلاسیه طلاب و فضلای شاهد در قم

دومین اجلاسیه طلاب و فضلای شاهد حوزه علمیه قم با حضور مسئولان کشوری و استانی در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجمع طلاب و فضلای شاهد با بیان اینکه دانشجویان و جوانان کشورمان امروز پر از شبهه و سوال هستند و باید پاسخگوی این شبهات باشیم تصریح کرد: باید با طرح‌های جدید وارد عرصه شویم و پاسخگوی سوالات مردم باشیم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی به دنبال دگردیسی فرهنگی و تغییر فرهنگی جامعه است تا کشور را دچار عقبگرد کند.

وی افزود: اعتراضات و اغتشاشات سه ماه اخیر، بستر‌ها و زمینه‌هایی داشته که باعث شکل گیری این آسیب‌ها و نا امنی‌ها برای جامعه شده است و می‌توان با استفاده از ظرفیت روحانیت عالم و فرهیخته و صاحب نفس در زمینه‌های علم، تربیت، اخلاق و تهذیب تاثیر گذار بود.

وی دلیل اصلی مشکلات جامعه را عملکرد ضعیف مسئولان عنوان کرد و افزود: باید هر کس در بخش خود مسئولیت پذیر باشد و از قانون گذاری تا اجرا به دنبال رفع مشکلات باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) هم گفت: از زمان شروع اعتراضات و اغتشاشات در کشور، نیروی انتظامی بدون اینکه دست به اسلحه ببرد و بدون خشونت با اعتراضات برخورد کرد که این اتفاق در دنیا بی نظیر است.

آیت الله سید محمد سعیدی افزود: این اتفاق در دنیا بی سابقه است و در همین مدت می‌بینیم که در کشور‌های اروپایی چگونه با معترضان برخورد می‌شود و پلیس در این دست از کشور‌ها مانند انگلیس هیچ گونه مدارایی با اعتراض کنندگان ندارد.

همچنین در پایان این اجلاسیه از ۱۵ نفر از نویسندگان برتر عضو مجمع طلاب و فضلای شاهد تجلیل شد.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/38581
اخبار مرتبط

نظرات شما