رئیس هیئت قایقرانی استان قم خبر داد:

اعزام تیم قایقرانی استان قم برای اولین بار به مسابقات کشوری 

رئیس هیئت قایقرانی استان قم از اعزام تیم قایقرانی استان قم برای اولین بار به مسابقات کشوری قایقرانی خبر داد.

مجید ولی رئیس هیئت قایقرانی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: برای اولین در تاریخ ورزش استان، ورزشکاران قمی در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شرکت نمودند.

وی بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته اسلالوم در رده جوانان و زیر ۲۳ سال در دو بخش اقایان و بانوان در ۲۱ و ۲۳ آذر در دریاچه آزادی برگزار می گردد.


ولی افزود: تیم  استان قم در بخش بانوان  متشکل از خانم های علیدوست و پیرنظر در رده جوانان و خانم گلشادی در رده زیر ۲۳ سال به مربیگری سرکار خانم وروانی و سرپرستی سرکار خانم مهدیلو می باشد.

رئیس هیئت قایقرانی استان قم تصریح کرد: همچنین تیم آقایان با حضور محمد شهاب حسینی و سعید مطیری به عنوان ورزشکار و مربی در این مسابقات در بخش اقایان در روز ۲۳ آذرماه در این مسابقات شرکت خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد: هیئت قایقرانی استان تمام وسایل لازم برای رشته قایقرانی اعم از قایق،پارو،لایف(جلیقه) کاور(روکش) ،کلاه و توپ را مهیا نموده است .

ولی عنوان داشت: مربیان با تجربه و دارای مدرک رسمی از فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان شناسایی شده اند و در حال حاضر دوره های آموزشی با حداقل هزینه روزهای پنجشنبه در هر دو بخش در استخر غدیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/38636
اخبار مرتبط

نظرات شما