مراسم تشییع پیکر ۶شهید گمنام در قم برگزار شد+تصاویر

همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس و شهید جانباز ۷۰ درصد مهدی سعادت از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت میدان جانبازان با حضور خیل عظیم مردم قم تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، صبح روز شش دی ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس و شهید جانباز ۷۰ درصد مهدی سعادت از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت میدان جانبازان تشییع شد.

پیکر شهدا برای خاکسپاری به شش منطقه قم اعزام شد، شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات رمضان به شهادت رسیده و در شرق بصره تفحص شده در مجتمع نور منطقه نیروگاه قم، شهید ۲۳ ساله مربوط به عملیات بیت المقدس ۷ و تفحص شده در شلمچه در مجتمع امامت نیروی دریایی سپاه و شهید ۲۴ ساله عملیات بیت المقدس ۷ تفحص شده در شلمچه، در پژوهشگاه امام صادق (ع) خاکسپاری خواهند شد.

پیکر مطهر شهید گمنام ۱۶ ساله عملیات کربلای ۵ تفحص شده در شلمچه، در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان، شهید ۴۱ ساله عملیات کربلای ۵ تفحص شده در شلمچه، در گردان زرهی والفجر و شهید ۱۷ ساله مربوط به عملیات کربلای ۵ تفحص شده در شلمچه نیز در مجتمع عالی بنت‌الهدی واقع در پردیسان تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/170


گالری عکس
http://qomefarda.ir/38880
اخبار مرتبط

نظرات شما