پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه فاز پنج عمار یاسر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به برخی از پروژه‌های شاخص شهر قم اشاره کرد و گفت: فاز نخست پروژه فاز پنج عمار یاسر به دلیل جابه‌جایی تأسیسات زیربنایی و تملک مقداری زمان‌بر شده که خوشبختانه این دو بخش به اتمام رسیده و پروژه تا امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم عباس حلوایی‌زاده در حاشیه بازدید سید مرتضی سقائیان‌نژاد از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بخش مهمی از پروژه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام رسیده و بخشی هم اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به برخی از پروژه‌های شاخص شهر قم اشاره کرد و افزود: فاز نخست پروژه فاز پنج عماریاسر به دلیل جابه‌جایی تأسیسات زیربنایی و تملک مقداری زمان‌بر شده که خوشبختانه این دو بخش به اتمام رسیده و پروژه تا امروز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم پروژه تونل جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این پروژه در مراحل پایانی قرار داشته و تا پایان سال امکان بهره‌برداری آن وجود دارد.

وی دیگر پروژه‌های شاخص شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اکثر پروژه‌های شهر در مراحل پایانی عمرانی قرار دارد و در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از بسیاری از این پروژه‌ها خواهیم بود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39093
اخبار مرتبط

نظرات شما