ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به سربازان نمونه

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم، در جشنواره جوان سرباز، گفت: سربازان نمونه پس از پایان خدمت می‌توانند از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ سید مجتبی اشرفی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: پانزدهمین دوره جشنواره جوان سرباز با هدف استعداد یابی، مهارت آموزی و شناسایی سربازان توانمند در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد و این جوانان پس از شناسایی مورد حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم، شعار این دوره از جشنواره را «سرباز وطن، ماهر و امنیت آفرین» عنوان کرد و افزود: این جوانان در شاخص‌هایی مانند «سرباز ایثارگر»، «سرباز وظیفه شناس»، «سرباز امور فرهنگی»، «سرباز حوزه نظم و انضباط»، «سرباز در امور ورزش و جوانان»، «سرباز در حوزه خانواده» و «سرباز مسئولیت پذیر» شناسایی و به ستاد کل نیرو‌های مسلح برای جشنواره کشوری جوان سرباز حضرت علی اکبر معرفی می‌شوند.

سرهنگ اشرفی کسب مهارت در دوره‌های مهارت آموزی و تخصص محوری سربازی را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۲۰۰ سرباز در فرماندهی انتظامی استان قم شناسایی، معرفی و تجلیل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم،افزود: این جوانان پس از اتمام دوره سربازی بر اساس طرح‌هایی که ارائه می‌دهند می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39128
اخبار مرتبط

نظرات شما