آیت‌الله حسینی بوشهری :

مسئولان پیام ملت ایران را بشنوند

حسینی بوشهری گفت: مسئولین عظمت کار ملت در راهپیمایی ۲۳ بهمن را می‌دانند این ملت باید پاسخ مناسب از مسئولین بشنوند،  ما در مسائل مختلف از جمله ارزش پول ملی، اشتغال و تورم دچار مشکلاتی هستیم مسؤلان پیام این ملت را دریافت کنند تا این ملت وفادار را در صحنه نگه دارند مدیران و‌ مسئولان تلاش کنند و از مردم کمک بگیرند تا بر مشکلات فائق شویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه ۵ اسفند که در مصلی قدس قم برگزار شد اظهار داشت: از منظر قرآن افرادی که ایمان و عمل صالح دارند، پایبندی به احکام و حدود الهی را حفظ می‌کنند، وفای به عهد دارند و امانت دار و صادق و راستگو هستند سعادتمند و رستگار خواهند شد.

وی بیان داشت: برخی از  افرادی که در مقابل حق موضع می‌گیرند حق را می‌دانند اما بر ناحق اصرار می‌ورزند این افراد رستگار نخواهند شد، کسانی که با خدا، مردم و خانواده صادق هستند دروغ در گفتار و رفتار ندارند و در عمل نفاق ندارند سعادتمند خواهند شد.

امام جمعه قم ادامه داد: انسان‌هایی که در جامعه رسالت و مسئولیت بر عهده می‌گیرند باید صادقانه صحبت کنند و تبعات سخنانی را که می‌گویند بسنجند و کاری که از توان آن ها خارج است را صادقانه بگویند، پیامبران و اهل‌بیت همواره صادق بودند به همین دلیل محبوب مردم بودند.

حسینی بوشهری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطر نشان کرد: ماه شعبان ماه بزرگی است و مناسب‌های بزرگی هم دارد قدر ماه شعبان را بدانیم به فرموده پیامبر ماه شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان است.

وی تصریح کرد: بزرگ مجاهد تاریخ بشریت امام حسین علیه السلام است، باید ابعاد عظمت و شخصیت امام حسین علیه السلام به مردم گفته شود، امام حسین علیه السلام می فرمایند نیاز و خواسته های مردم نعمت‌های خداوند است، مردم حوائج و مشکلات دارند وقتی سراغ مسئولان می آیند نعمت خداوند برای مسئولان است، نسبت به خواسته های مردم احساس خستگی نکنید و نشاط بیشتری پیدا کنید اگر از خواسته‌های مردم خسته شدید  خداوند دیگران را برای برآورد خواسته های مردم برمی‌گزیند.

امام جمعه قم عنوان داشت: پیوند روز پاسدار و میلاد امام حسین علیه السلام معنادار است همانطور که امام حسین علیه السلام با تمام وجود و اهدای جان و خون خودشان پاسدار اسلام بودند، پاسداران هم جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای این انقلاب که نشأت گرفته از قیام امام حسین علیه السلام است مجاهدت کردند و شهدای زیادی تقدیم کردند چهره های شاخص سپاه از جمله شهید سلیمانی، شهید حججی و شهید تهرانی مقدم حافظ این مرز و بوم بود، هست و خواهد بود.

حسینی بوشهری افزود: دشمنان ما در ماه‌های اخیر دنبال طرح مسائلی بودند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مجامع بین المللی تروریست اعلام کنند اما به غلط کردن افتادند و با بهانه‌های مختلف از کار خود عقب نشینی کردند اما در حقیقت ترسیدند و این عزت خدا برای مؤمنان است. 

وی بیان داشت: پاسداران همانطور که در مرزهای جغرافیایی در میدان می‌جنگیدند و برای امنیت تلاش می‌کنند در کنار نیازمندان جامعه با فروتنی قرار می‌گیرند و خدمت می‌کنند.


اما جمعه قم عنوان داشت: ۲۲ بهمن امسال و راهپیمایی باشکوه ملت ویژگی خاصی داشت بعد از چند ماه التهاب تصور بیگانگان این بود که کسی به خیابان نخواهد اما علی رغم میل دشمنان از دورترین نقاط کشور از روستاهای  کم جمعیت تا شهرهای  پر جمعیت احساس تکلیف کردند و حضور خود  را به رخ کشیدند و اعلام کردند دست از این انقلاب بر نمی دارند، این حضور آگاهانه و نشانه ایمان، عزت زمانشناسی، بصیرت و استقامت بود و دنیا این پیام را دریافت کرد.

حسینی بوشهری تأکید کرد: مسئولین عظمت کار ملت را می‌دانند این ملت باید پاسخ مناسب از مسئولین بشنوند،  ما در مسائل مختلف از جمله ارزش پول ملی، اشتغال و تورم دچار مشکلاتی هستیم مسؤلان پیام این ملت را دریافت کنند تا این ملت وفادار را در صحنه نگه دارند مدیران و‌ مسئولان تلاش کنند و از مردم کمک بگیرند تا بر مشکلات فائق شویم.

امام جمعه قم تصریح کرد: سخنان رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مانند همیشه راه‌گشا بود و دارای پیام‌های روشن بود ایشان فرمودند مجلس خبرگان رهبری یک مجلس رفیع است و نشان از  درهم آمیختگی جمهوریت و اسلامیت است و فرمودند در طول سال مجلس خبرگان را برای مردم معرفی کنید.

وی گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که سؤال دارند، عالمان دین و خبرگان رهبری باید با جوانان گفتگو کنند و کانون‌های گفتگو راه اندازی کنند و شبهات را پاسخ دهند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40321
اخبار مرتبط

نظرات شما