معاون استاندار قم:

درخشش نسل آینده در گرو حمایت از پیشکسوتان ورزشی است

معاون استاندار قم گفت: نسل آینده توسط پیشکسوتان تربیت می‌شوند اگر از پیشکسوتان حمایت صورت نگیرد نسل آینده را از دست می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی معاون استاندار قم در مراسم تجلیل از نام‌آوران ورزش قم اظهار داشت: حرکت‌هایی که در حوزه ورزش هزینه می‌شود رفتار ایجابی محسوب در برخورد با معضلات اجتماعی محسوب می‌شود تا جامعه‌ای سلامت در حوزه جسم و روان داشته باشیم.

وی گفت: این روزها ورزش برای آرامش روانی خانواده‌ها برای تربیت فرزندان نیاز است هر نوع هزینه در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

مقیمی ادامه داد: توجه به تحصیل در حوزه ورزش نیاز است ورزشکارانی داریم که تحصیلات عالی دارند، نپرداختن به تحصیلات توسط ورزشکاران آسیب است، فعالیت تک بعدی در حوزه ورزش قهرمانی آسیب است زیرا ورزشکاران باید برای بعد از دوران قهرمانی فکر و برنامه ریزی کنند.

معاون استاندار قم خاطر نشان کرد: پرداختن به پیشکسوتان و‌ حل مشکلات پیشکسوتان باید مورد توجه قرار گیرد متأسفانه برنامه‌ای به صورت سازمان یافته وجود ندارد.

وی ادامه داد: نسل آینده توسط پیشکسوتان تربیت می‌شوند اگر از پیشکسوتان حمایت صورت نگیرد نسل آینده را از دست می‌دهیم، مدیران حوزه ورزش و اجتماع را نباید از هم  جدا ببینند در ۳۰ سال آینده افراد بالای ۵۰ سال بیشتر از جوانان خواهند شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40518
اخبار مرتبط

نظرات شما