فرمانده سپاه قم خبر داد:

جشن پسران روزه اولی در قم برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قم از برگزاری جشن افطاری پسران روزه اولی در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم با اشاره به برگزاری جشن دختران روزه اولی در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: جشن روزه اولی‌ها به همت سپاه امام علی‌ بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام قم و همکاری حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از این برنامه تبلیغ و ترویج مُعروف و واجب بزرگ "روزه" و به تصویر کشیدن عمومی احکام شرعی است.

موحد خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌های جمعی باعث آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ و آداب دینی می‌شود این نوجوانان در ابتدای آغاز تکلیف شرعی در کنار مضجع شریف کریمه اهل‌بیت عهد می‌بندند که راه بانوی کرامت را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه امام علی بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام قم ادامه داد: دانش آموزان ما به عنوان آینده سازان این نظام و انقلاب علاوه بر اینکه باید رشد علمی پیدا کنند باید رشد معنوی را نیز کسب کنند تا با اعتقادات کامل مدیریت انقلاب را در آینده به دست گرفته و ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای پسران روزه اولی هم جشن برگزار خواهد شد؟ گفت: بله؛ ان‌شاالله هفته آخر ماه رمضان برای پسران روز اولی نیز جشن برگزار خواهد شد.

موحد گفت: جشن روزه اولی‌ها به این شکل و با این کیفیت برای اولین بار برگزار شده است و این برنامه فرهنگ ساز در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/41213
اخبار مرتبط

نظرات شما