تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت :تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه از یکم به چهارم تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سرهنگ محمدجواد میرزایی  با اعلام تغییر زمان اعزام مشمولان اعزامی اردیبهشت ۱۴۰۲ گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر و تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازی در اردیبهشت ماه، تاریخ اعزام این افراد از یکم به چهارم اردیبهشت تغییر کرده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در ادامه به مدارک مورد نیاز سربازان در روز اعزام اشاره کرد و گفت: مشمولان باید کارت واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت، واکسن دوگانه، اصل شناسنامه و کارت ملی، مدارک مربوط به موارد خاص، برگه آماده به خدمت و همچنین برگه محل مراجعه را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه به حقوق سربازان در دوران خدمت وظیفه عمومی اشاره کرد و گفت: حقوق سربازان با توجه به محل خدمتی از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان در مناطق عملیاتی متغیر است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان به مدت زمان خدمت نیز اشاره کرد و گفت: مدت زمان خدمت سربازی ۲۴ ماه است و اخبار منتشر شده در مورد کاهش خدمت سربازی صحت ندارد.

وی همچنین به دستورالعمل سازمان وظیفه عمومی فراجا در خصوص اعزام خدمت مشمولان غایب اشاره کرد و گفت: اضافه خدمت این سربازان بسته به رضایت فرماندهان است و در صورت رضایت خدمتی، فرماندهان می‌تواند تمام یا بخشی از این اضافه خدمت را مورد بخشش قرار دهند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41456
اخبار مرتبط

نظرات شما