ورود ۱۳۰ تاکسی نو به ناوگان تاکسیرانی قم تا پایان خردادماه

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۰ دستگاه تاکسی نو به ناوگان افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، قاسم طالبی ، با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کشور و شهر قم با کندی روبرو بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم  با بیان اینکه حمایت‌های دولتی و خودروسازان برای نوسازی تاکسی‌ها تا حدود بسیار زیادی انجام‌نشده بود، ابراز کرد: منابع محدود شهرداری نیز این فرصت را برای نوسازی ناوگان فراهم نمی‌کرد و در این شرایط عمر ناوگان در سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

طالبی ادامه داد: در نیمه دوم سال گذشته با حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، طرح پرداخت تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌ها با مشارکت یکی از بانک‌های عامل اجرایی شد.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ، در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۰ دستگاه تاکسی نو به ناوگان افزوده می‌شود و طرح جایگزین تاکسی‌های فرسوده نیز با برنامه‌ریزی‌های مختلف در حال اجراست.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41547
اخبار مرتبط

نظرات شما