سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

قمی ها در یک هفته ۶۰۰۰ بار با اورژانس تماس گرفتند

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از تماس بیش از ۶ هزار نفر از همشهریان قمی با کارشناسان فوریت‌های پزشکی در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر عزت الله بهزادی نیا در گفت‌وگویی با خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و اظهارکرد: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۲۳۴ مورد تماس با اورژانس گرفته‌ شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس ۲ هزار و ۳۸۳ مورد مأموریت داشته‌ایم، گفت: هزار و ۹۸۲ مأموریت اورژانس درون‌شهری و ۴۰۱ مورد مأموریت نیز جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات مورد پیگیری در تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، گفت: سه مورد از مأموریت‌های انجام‌شده با بالگرد و اورژانس هوایی بوده است.

دکتر بهزادی نیا مطرح کرد: تعداد تصادفات در یک هفته اخیر ۴۳۳ مورد بوده که از این تعداد متأسفانه سه مورد منجر به فوت در صحنه شده است. سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: ۲۵۰ مورد از تصادفات با موتور آمبولانس، بیش از ۲ هزار مورد با آمبولانس و دو مورد نیز با اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان اظهارکرد: در میان مأموریت‌های صورت گرفته بیشترین مورد مربوط به تصادفات بوده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42172
اخبار مرتبط

نظرات شما