تولیت حرم مطهر بانوی کرامت:

آیه کریمه «تعاونوا علی البر والتقوی» اساس ارتباط بین مؤمنین است

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت عمل کردن به آیه کریمه «تعاونوا علی البر والتقوی» را اساس ارتباط بین مؤمنین دانست و گفت: عمل به این آیه رمز موفقیت ما است و دشمن ضد این را می‌خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حاج فاضل ابودیکه مسئول بین الحرمین و هیأت‌های حرم امام حسین علیه السلام و هیأت همراه که بعد از ظهر یکشنبه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کاری که امروز ما باید انجام دهیم تبعیت از قرآن کریم و شریعت پیامبر (ص) در زمینه ایجاد ارتباط با برادران مؤمن و مسلمان در هر کشوری است.

وی عمل کردن به آیه کریمه «تعاونوا علی البر والتقوی» را اساس ارتباط بین مؤمنین دانست و گفت: عمل به این آیه کریمه رمز موفقیت ما است و دشمن ضد این را می‌خواهد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تعاون را مایه وحدت، برکت و رحمت دانست و افزود: خداوند به ما هشدار داده است که همانطور که باید در کار خیر و تقوا همکاری کنیم در گناه و دشمنی کردن هم نباید همکاری و هم افزایی داشته باشیم.

وی گفت: مراقب باشید که دشمن در کمین ما است و باید در ذیل کلمه لا اله الا الله اتحاد خود را حفظ کنیم و از طاغوت اجتناب کنیم و در این قالب منتظر حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

در ابتدای این دیدار فاضل ابودیکه ضمن ابلاغ سلام شیخ عبدالمهدی و سیدجعفر امیرالعام به آیت الله سعیدی با اشاره به مراسمی که بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق انجام می‌شود، اظهار کرد: در زمان صدام دشمن تلاش می‌کرد که عرب و عجم اختلاف داشته باشند ولی امروز این هیأت‌ها باعث مودت بین دو کشور می‌شود.

وی افزود: امسال برای وفات امام صادق علیه السلام موکب اهالی کربلا در مشهد برپا شد و برای میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها این موکب در قم مستقر شده تا در برگزاری مراسم شادی شرکت کنند و به این وسیله مودت و محبت بین دو کشور بیشتر از قبل برقرار شود.

مسئول موکب اهالی کربلا ابراز کرد: این موکب ۱۷ سال است که تشکیل شده و ۸ سال است که در ایام عزاداری به ایران می‌آید و امسال مراسم شهادت امام صادق و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها هم اضافه شد و ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این دیدار متبرکات و پرچم متبرک عتبه حسینیه به تولیت آستان مقدس بانوی کرامت اهدا شد.


انتهای پیام/


گالری عکس
http://qomefarda.ir/42363
اخبار مرتبط

نظرات شما