معاون خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری قم مطرح کرد؛

صدور اخطار به مغازه‌های تعمیرات خودرو در بلوار جمهوری قم

معاون خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره به صدور اخطار به مغازه‌های تعمیرات خودرو در بلوار جمهوری گفت: پرونده‌ها به همراه تصاویر در حال آماده‌سازی و تا دو هفته آینده برای تصمیم‌گیری به دادستانی ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری قم با اشاره به صدور اخطار به مغازه‌های تعمیرات خودرو در بلوار جمهوری گفت: پرونده‌ها به همراه تصاویر در حال آماده‌سازی و تا دو هفته آینده برای تصمیم‌گیری به دادستانی ارسال می‌شود.
علی جعفری، معاون خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری قم در گفت‌وگویی با اشاره به ایجاد ترافیک در تقاطع میدان نماز باتوجه‌به وجود مغازه‌های تعمیرات خودرو اظهار داشت: با وجود شهرک‌های صنوف و خودرو، بسیاری از صنوف وابسته باید به شهرک‌ها منتقل شوند.
او با بیان اینکه اخطار‌های مستمری به کسبه و مشاغل مرتبط با خودرو در حوالی این تقاطع تا خیابان بقیه الله داده شده است، ابراز کرد: پرونده‌ها به همراه تصاویر در حال آماده‌سازی و تا دو هفته آینده برای تصمیم‌گیری به دادستانی ارسال می‌شود.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری قم ادامه داد: به‌منظور بهبود وضعیت این محور، روکش آسفالت بلوار جمهوری اسلامی و تقاطع غیرهمسطح نیز برای رفاه بیشتر شهروندان صورت‌گرفته است.




انتهای پیام/


منبع:شهرداری قم
http://qomefarda.ir/44661
اخبار مرتبط

نظرات شما