مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

تعداد فوتی‌های حوادث آتش‌نشانی در قم ۶۱ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد فوتی‌های حوادث آتش‌نشانی در قم از اول فروردین تا تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی زندیه بیان کرد: تعداد فوتی‌های عملیات آتش‌نشانی در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه امسال ۴۴ نفر بوده است.
وی تعداد فوتی‌ها در مدت مشابه سال گذشته را ۲۷ نفر بیان و اضافه کرد: این افزایش تعداد فوتی‌ها در سال جاری به دلیل افزایش محدوده جغرافیایی عملیات آتش‌نشانی قم است.
زندیه ادامه داد: از ابتدای امسال محدوده جغرافیایی آتش‌نشانی از شهر به استان تبدیل شده است که این مسئله، افزایش آمار کشته‌شدگان را به همراه داشته است.
وی افزود: افزایش محدوده جغرافیایی سبب شده است تا تصادف‌های جاده‌ای و حریق کارگاه‌ها و کارخانه‌ها نیز به قم واگذار شود و بااین‌وجود تعداد عملیات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
وی از کاهش تعداد عملیات آتش‌نشانی خبر داد و این امر را نشان‌دهنده افزایش سطح ایمنی میان مردم دانست و افزود: تعداد عملیات که توسط آتش‌نشانی قم انجام‌گرفته است از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱، حدود چهارهزار و ۱۷۴ مورد بوده که این آمار در سال ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۲۰ مورد رسیده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44688
اخبار مرتبط

نظرات شما