استاندار قم:

شهدا بهترین الگو برای مدیران هستند

استاندار قم در دومین یادواره شهدای کارکنان دولت استان قم، گفت: شهدا علاوه بر درس ایثار و مقاومت، درس مدیریت نیز داده‌اند که مدیران ما باید آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد آقامیری، استاندار قم شب گذشته در دومین یادواره شهدای کارکنان دولت استان قم که در سالن کرامت برگزار شد، گفت: امروز که ما جامعه آرامی داریم و با امنیت کامل زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدایی است که در نوجوانی و جوانی عازم جبهه‌های جنگ شده و باایمان و اراده قوی ۸ سال در برابر دشمنان جنگیدند.
وی افزود: وصیت‌نامه شهدا باید سرلوحه زندگی ما قرار گرفته و از آن‌ها بهترین بهره را ببریم. شهدای گران‌قدر ما در وصیت‌نامه‌های خود به نکات بسیار مهمی اشاره کرده‌اند که اگر به آن‌ها توجه کنیم شاهد اتفاقات خوبی در جامعه خواهیم بود.
استاندار قم تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که بنیاد شهید استان، وصیت‌نامه شهدای استان را جمع‌آوری و آن را تبدیل به کتابچه کرده تا در اختیار مردم به‌ویژه جوانان و مدیران قرار بگیرد. این یک کار ارزشمند فرهنگی است که باید از قم شروع شود.
وی افزود: شهدا علاوه بر درس ایثار و مقاومت، درس مدیریت نیز به ما داده‌اند. امروزه مدیران باید از شهدا الگوبرداری کرده و برای حل مشکلات خود مانند آن‌ها جهاد کنند.
آقامیری خاطرنشان کرد: منافقین در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ با به‌شهادت‌رساندن دولتمردان به دنبال این بودند که ثمرات انقلاب در این کشور اجرا نشود، اما شاهد هستیم که امروز بعد از گذشت چندین دهه هرساله برای گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان پروژه‌های مختلفی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44793
اخبار مرتبط

نظرات شما