نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مشکل خیابان کارگر برطرف می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عدم تخریب یک باب ساختمان در خیابان کارگر گفت: در این زمینه تصمیماتی گرفته شده و بودجه‌ای تخصیص‌داده‌شده است تا تملک و تخریب انجام شود.

 حسن طلایی در حاشیه گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان شهری با مردم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید به‌عنوان مسئولان نمونه و ممتازی هستند که عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند.
وی با بیان این که هفته دولت فرصت خوبی است که از عملکرد شهدای بزرگوار و از سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی درس بگیریم، تصریح کرد: مرور بر آموزه‌های مکتب شهدا نشان می‌دهد که در مسیر خدمت به مردم  نیت الهی، وحدت، همدلی و تلاش جهادی از موضوعات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

طلایی با حمایت از اقدامات مدیریت شهری در طی سال های اخیر تأکید کرد: مدیریت شهری در طی این چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در بحث عمران، خدمات، حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، فرهنگی،  محیط‌زیست و فضای سبز  انجام داده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ و پایان ۱۴۰۱ حدود ۴۰۰ پروژه کلان با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در سال جاری تعداد ۱۷۴ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته به‌صورت ماهیانه افتتاحیه‌ها انجام خواهد شد که اولین افتتاح روز چهارشنبه 8 شهریورماه بود که تقاطع غیرهم‌سطح شهدای پرواز با حضور مسئولان استانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
طلایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بودجه سال جاری شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب امسال ۸ هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ ۲۰ درصد بودجه جاری بود و حدود ۶۶ میلیارد و 500 میلیون تومان به پروژه‌ای عمرانی، خدماتی ترافیکی و شهرسازی اختصاص‌یافته که نشان‌دهنده می‌دهد از افزایش بی‌رویه هزینه‌ها جلوگیری شده است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر این که چرا علی‌رغم گذشت بیش از دو سال از تعریض خیابان کارگر، هنوز در خیابان کارگر و تقاطع سوم خرداد یک ساختمان تخریب نشده و عملاً عدم تعریض این قسمت از خیابان مشکلی جدی برای تردد خودروها ایجاد کرده است، پاسخ داد: صاحب‌ملک مذکور در زمان اجرای طرح همکاری نکرد و بعد از اینکه پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت ردیف بودجه‌ای برای تملک و تخریب وجود نداشت که جدیداً تصمیماتی گرفته شده و بودجه‌ای تخصیص‌داده‌شده است تا تملک و تخریب انجام و مشکل مرتفع شود.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/45027
اخبار مرتبط

نظرات شما