ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم خبر داد:

برگزاری مراسم عهد سربازی با حضور ۳۰ هزار نظامی در مسجد مقدس جمکران

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم گفت: مراسم عهد سربازی صبح روز ۹ ربیع‌الاول در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر از نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار خواهد.

امیر نعمت محسنی زرین ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و ایام ربیع‌الاول در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با سالروز امامت امام‌زمان (عج) متقارن شده است که این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم ادامه داد: تهاجم به جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام حسین و حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار تنها حمله به مرزهای جغرافیایی و حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران نبود؛ بلکه تهاجم به باورها، اعتقادات انقلاب اسلامی، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره)، ایمان به مهدویت و ظهور آقا امام‌زمان (عج) بود.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تنها از حدود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند؛ بلکه از باورها، اعتقادات و آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) از جمله امید به ظهور منجی آخرالزمان نیز دفاع کردند.
وی ادامه داد: البته تهاجم به باورهای مردم بعد از جنگ تحمیلی نیز همچنان ادامه داشت و این تهاجم همواره از سمت استکبار جهانی وجود دارد و تا ظهور حضرت ولیعصر (ع) ادامه خواهد داشت؛ چون همواره جبهه حق و باطل در تقابل و جنگ هستند و تا زمان ظهور حضرت خاموش نخواهد شد.
محسنی زرین عنوان داشت: رزمندگان و کارکنان نیروهای مسلح نیز خود را تحت فرماندهی و سربازی نایب آقا امام‌زمان (عج) می‌دانند خود را سرباز امام‌زمان (عج) می‌دانند و به این سربازی افتخار می‌کنند به همین منظور تقارن ایام امامت ولیعصر و هفته دفاع مقدس را ارزشمند می‌دانند.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم اضافه کرد: کارکنان نیروهای مسلح نیز با تهذیب نفس، علم‌آموزی و افزایش دانش نظامی و تخصصی ان‌شاءالله بتوانند سرباز خوبی برای حضرت ولیعصر (عج) باشند.
فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در این ایام غیر از برنامه‌های سالانه مانند رژه و برپایی نمایشگاه‌ها برنامه‌های متنوع دیگری را نیز اجرا خواهند کرد.
محسنی زرین گفت: از جمله برنامه‌های ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم عهد سربازی است، سال‌ گذشته مراسم عهد سربازی با ابتکار امیر فرمانده کل ارتش در تمام پادگان‌های نظامی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های ارتش در سراسر کشور برگزار شد، اما امسال برنامه عهد سربازی به‌صورت ویژه و گسترده‌تر با حضور همه اعضای نیروهای مسلح کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم که صبح روز ۹ ربیع‌الاول در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر از نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار خواهد شد و در طول این مراسم برنامه‌های متنوعی نیز اجرا خواهد شد.
 فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها بیان داشت: سخنران مراسم عهد سربازی یکی از مقامات عالی‌رتبه نظامی کشور خواهد بود، و در پایان عهدنامه سربازی قرائت خواهد شد تا نیروهای مسلح با امام‌زمان (عج) تجدید عهد داشته باشند، و با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در تمدن‌سازی زمینه‌ساز ظهور باشند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45326
اخبار مرتبط

نظرات شما