معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانشجویان علوم پزشکی قم پنج مدال در المپیاد علمی کشور کسب کردند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از کسب پنج مدال و یک دیپلم افتخار توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود پرهام گفت: دانشجویان علوم پزشکی قم برای چندمین سال پیاپی موفق به کسب مدال در میان دانشگاه‌های مطرح کشور شدند.
وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در این رویداد علمی موفق به کسب دو مدال نقره، سه مدال برنز و یک دیپلم افتخار شدند.
وی گفت: این موفقیت که حاصل تلاش علمی دانشجویان بود موجب شد تا دانشگاه علوم پزشکی قم در میان دانشگاه‌های کلان منطقه با کسب بیشترین مدال رتبه اول را از آن خود کند.
پرهام اضافه کرد: در این رویداد علمی، زهرا رضایی با رشته تحصیلی پرستاری و در حیطه کارآفرینی و آرین غم‌خوار رودپشتی با رشته تحصیلی هوشبری و در حیطه کارآفرینی موفق به کسب مدال نقره شدند.
وی ادامه داد: نرگس کلهر با رشته تحصیلی پزشکی و در حیطه استدلال بالینی، سید محمدمهدی مهاجران با رشته تحصیلی پزشکی و در حیطه آموزش پزشکی، محمدجعفر معزی با رشته تحصیلی دندانپزشکی و در حیطه آموزش پزشکی، مدال برنز این رویداد را کسب کردند و سارا افشاری با رشته تحصیلی پزشکی و در حیطه استدلال بالینی موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
پرهام گفت: مراسم اختتامیه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، هشتم مهرماه سال جاری با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و شماری دیگر از مسئولان برگزار شد.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری ایرنا
http://qomefarda.ir/45506
اخبار مرتبط

نظرات شما