با حضور اندیشمندان و فعالان مهدویت؛

همایش بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت برگزار می‌شود

بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در همایش ملی «جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آنها» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نشست خبری با اشاره به بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در همایش ملی «جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آنها» در قم  گفت: این همایش به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی و با همکاری قطب تعمیق ایمان دینی برگزار می‌شود.
وی افزود: ارائه بحث درباره وضعیت جریان‌های انحرافی معاصر و ارائه مستندات تصویری از جمله بخش‌های این همایش ملی است.
حجت‌الاسلام حسین الهی نژاد هدف از برگزاری این همایش را شناخت و معرفی آسیب‌ها و چالش‌های حوزه مهدویت و راهکار‌های مقابله با آن عنوان کرد و افزود: در همین راستا بیش از ۸۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که روز برگزاری همایش، این مقالات در قالب چهار کمیسیون بررسی خواهد شد.
وی گفت: آیت‌الله کریمی جهرمی  و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی سخنرانان آیین افتتاحیه این همایش و آیت‌الله نجم‌الدین طبسی استاد درس خارج فقه و مهدویت و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران آیین پایانی این همایش است.
گفتنی است، همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبرد‌های مواجهه با آن‌ها پنج‌شنبه ۱۸ آبان از هشت صبح تا ۱۷ در ستاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45894
اخبار مرتبط

نظرات شما