مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا:

تبیین دستاوردهای دولت یک حرکت مثبت است

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای دولت اقدام مثبتی است، گفت: تبیین دستاوردها به مردم، طلاب و اقشار مختلف باعث می‌شود بازدیدکنندگان از نمایشگاه روایت پیشرفت تبدیل به یک انسان رسانه شود.

حسین یکتا در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت» که  در باغ‌موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: آنچه  در این نمایشگاه در حال نمایش است، نشان از رقم‌خوردن اتفاقات بزرگ توسط منابع انسانی و استعدادهای جوانان با تفکر جهادی  در کشور است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) کشور با بیان اینکه وقتی یک گروه با تفکر جهادی کاری انجام می‌دهد آن اقدام سرشار از خیروبرکت می‌شود، گفت: خوشبختانه  دقیقاً این اتفاق و حرکت جهادی در دولت سیزدهم در رقم خورده است.

یکتا افزود:  وقتی نمودار و شاخص‌های موجود را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم دولت در مدت‌زمان کمی بیشترین بهره‌وری‌ را داشته است.

وی با تأکید بر اینکه تبیین دستاوردهای دولت اقدام مثبتی است، اضافه کرد: تبیین دستاوردها به مردم، طلاب و اقشار مختلف باعث می‌شود بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تبدیل به یک انسان رسانه شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) کشور گفت: اگر ما واقعیت‌ها را اول روایت نکنیم دشمن آن‌طور که دلش می‌خواهد موضوعات را روایت و القا می‌کند و این باعث ایجاد انحرافات ذهنی برای جوانان می‌شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46064
اخبار مرتبط

نظرات شما