استاندار قم:

نباید جسارت از مدیران میدانی گرفته شود

استاندار قم با تأکید بر اهمیت تقویت روحیه جسارت و ابتکار در بین مدیران میدانی، گفت: برخی از تذکرات و احکام قضایی نباید به نحوی صادر شود که جرئت ریسک‌پذیری را از مدیران میدانی سلب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد آقامیری در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح قم، با اشاره به نقش جرئت و ریسک‌پذیری مدیران در حل مشکلات جامعه، افزود: نفس قانون برای آسایش و رفاه مردم است و انتظار می‌رود در هر مسئله‌ای که خسارت و ضرری به عموم مردم نمی‌رسد، قانون به سمت مسائل و مباحث اجتماعی منعطف شود.
وی با اشاره به‌ضرورت تقویت ساختارهایی که مانع از وقوع جرم می‌شود، گفت: در تمام کارها از جمله مباحث نظامی و انتظامی باید اصل پیشگیری در اولویت باشد.
وی با اشاره به رویکرد مجموعه مدیریت استان قم در حوزه فرهنگ، خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها مانند ۲ سرچشمه مهمی است که باید جامعه‌پذیری به‌صورت جدی در آنها انجام بگیرد، روح قانون‌پذیری باید در متن کتب درسی وارد شود.

"جهاد فرهنگی" در دستور کار مدیریت استان قم
آقامیری در ادامه با تأکید بر برنامه استان برای پیاده‌سازی جهاد فرهنگی، در قم یادآور شد: در جهاد فرهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان رسالت دارند و عملکرد آنها به‌صورت مستمر رصد و پایش می‌شود.
وی عنوان کرد: در بین دستگاه‌های قضایی، نظامی و اجرایی در استان قم هیچ فاصله‌ای وجود ندارد و تعامل سازنده‌ای در جریان است.
در این آیین ضمن تکریم و قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام محسن کرمی، حسین نجف‌زاده به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم معرفی شد.


انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری ایرنا
http://qomefarda.ir/46088
اخبار مرتبط

نظرات شما