مرجع تقلید شیعیان:

کاستی‌ها نباید سبب سیاه‌نمایی در مورد امام و انقلاب شود

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات که ما هم قبول داریم نباید باعث سیاه‌نمایی در مورد امام، ولایت‌فقیه و انقلاب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از پایگاه خبری آیت‌الله نوری همدانی، وی در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه به‌ مناسب نیمه شعبان، افزود: امروز عده‌ای زبان دشمن در داخل شده‌اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند و حرکت بزرگ امام راحل را زیر سؤال می‌برند، من باید عرض کنم حرکت امام که متکی بر خدا و اخلاص خود ایشان و حمایت مردم بود ماندگار خواهد بود.
این مرجع تقلید ضمن محکوم‌کردن بعضی از حملات به امام و کار ایشان، تصریح کرد: اگر جاهلانه سخن می‌گویند باید در یک فضای علمی و منطقی پاسخ داد و روشنگری کرد؛ اما اگر دنبال فتنه هستند باید برخورد کرد.
آیت‌الله نوری همدانی گفت: بنده هم معتقدم کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد؛ اما مگر می‌شود این‌همه خدمت و پیشرفت را نادیده گرفت و سیاه‌نمایی کرد و با دروغ و اهانت و تهمت همه چیز را کتمان و افکار عمومی را دچار تردید در این مسیر کرد و خواسته دشمن را تکرار نمود و به‌دروغ دیگران را متهم می‌کنند که دست از انقلاب و امام و ولایت‌فقیه برداشته‌اند درحالی‌که ما مصمم‌تر از قبل فکر امام عزیز را دنبال می‌کنیم.
وی، شرائط فعلی کشور و منطقه را حساس دانست و تأکید کرد: تمام دشمنان دست در دست هم نهاده‌اند تا انتخابات را تحریم کنند اما مردم ما با درنظرگرفتن این شرائط با حضور خود حماسه دیگری خلق خواهند کرد و دشمنان را ناامید می‌کنند، ان‌شاءالله با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی حل خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47772
اخبار مرتبط

نظرات شما