امام‌جمعه قم:

کشوری که ۲۵ میلیون نفر در انتخابات شرکت می‌کنند شکست‌ناپذیر است

امام‌جمعه قم عنوان داشت: مردمی که در انتخابات شرکت کردند با روحیه جهادی در خط دفاع از نظام و‌ جمهوری اسلامی هستند و خود را مدیون شهدا و امام می‌دانند کشوری که ۲۵ میلیون نفر حاضر در خط مقدم سیاسی دارد شکست‌ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلای قدس برگزار شد ضمن تأکید بر استفاده از فرصت عبادت و بندگی در آخرین روزهای ماه شعبان اظهار داشت: روز اول ماه رمضان شیاطین به زنجیر کشیده می‌شوند و در هر شب رمضان ۷۰ هزار نفر از بندگان آمرزیده می‌شوند.

امام‌جمعه قم گفت: در ماه  مبارک رمضان مؤمنان سر سفره‌ای خواهند نشست که حجت الحسن عسکری (ع) سر آن سفره نشسته است برای این امر مهم دل‌ها  را از کینه‌ها خالی کنیم و پاکیزه بر سر این سفره بنشینیم.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن تاریخی و ۱۱ اسفند حماسه‌ساز شد و ملت ایران علی‌رغم تلاش‌های دشمن برای ایجاد و یأس و ناامیدی و علی‌رغم برخی از مدیران ناکارآمد حماسه و جهاد خلق کردند و خط‌شکن شدند.

سعیدی بیان داشت: مردم ایران در ابتدا جهاد با مبارزه با طاغوت را  آغاز کردند و با شهادت‌ها تبدیل به انقلاب اسلامی کردند  سپس جهاد مبارزه با گروهک‌های عملیات تروریستی، جهاد در جنگ تحمیلی، جهاد خودکفایی و مبارزه با تحریم‌ها، جهاد جنگ نرم و اکنون جهاد ترکیبی و ادراکی را برای این نظام و انقلاب ادامه دادند.

امام‌جمعه قم عنوان داشت: مردمی که در انتخابات شرکت کردند با روحیه جهادی در خط دفاع از نظام و‌ جمهوری اسلامی هستند و خود را مدیون شهدا و امام می‌دانند کشوری که ۲۵ میلیون نفر حاضر در خط مقدم سیاسی دارد شکست‌ناپذیر است.

سعیدی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات ۱۱ اسفند پشتوانه ۴۵ سال مقاومت است و نشانه خوبی برای ساختن آینده کشور است مردم قم هم رتبه اول را کسب کردند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: آنهایی هم که  رأی ندادند به شهدا و کشور دلبسته هستند؛ اما  به‌شدت گله‌مند هستند در جنگ رسانه‌ای شدید دشمن دچار شک و تردید شدند و در این شک و تردیدها باقی ماندند اینها مخالف نیستند.

امام‌جمعه قم اضافه کرد: رأی‌دهندگان در خط اول دفاع از این کشور هستند و  هر اتفاقی رخ دهد دچار تردید نخواهند شد و تنگه احد را خالی نخواهند کرد.

سعیدی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند تولد جمهوری اسلامی یک حادثه جهانی بود که دو جبهه دموکراسی‌های وابسته به مش لیبرال دموکراسی و جبهه دوم جمهوری اسلامی را به وجود آورد.

وی عنوان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، جبهه غرب احساس کرد جبهه جمهوری اسلامی با منافع آنها که همان تعرض، تجاوز و خونریزی است در تعارض قرار دارد که نمونه بارز آن را امروز در غزه شاهد هستیم باید این پرچم مبارزه با استکبار و تجاوز را با جهاد تبیین بلند کنیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47926
اخبار مرتبط

نظرات شما