مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفتگو با قم فردا:

تولیدات تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در سطح ملی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه هر چقدر در زمینه تولید محتوا موفق تر باشیم زمینه مقابله با آسیب هایی که در این فضا وجود دارد بیشتر خواهد شد، گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، رویدادی موفق است.

 سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا  اظهار داشت: یکی از دغدغه ها در سال های اخیر که مدنظر حضرت آقا هم بوده است و مدام به مسئولین تاکید شده است توجه ویژه به فضای مجازی و تولید محتوا و مقابله باآسیب های این فضا می باشد.
وی ادامه داد: هر چقدر در زمینه تولید محتوا موفق تر باشیم زمینه مقابله با آسیب هایی که در این فضا وجود دارد بیشتر خواهد شد و  نمی شود صحبت از مقابله با آسیب های اجتماعی فضای مجازی  داشت ولی با توجه به اهمیت این فضا و تاکیداتی که همه بزرگان نسبت به استفاده بهینه از این فضا دارند، غافل بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به تاثیرات برگزاری چنین رویدادهایی، گفت: این چنین رویدادهایی، مجموعه های مردمی را خودجوش پای کار می آورد و زمینه را برای بروز استعداد های آنها فراهم می کند.
وی اضافه کرد: مجموعه ها در چنین رویدادهایی ایده های خود را به مسئولین ارائه می دهند و بر مبنای ارائه این ایده ها پشتیبانی های لازم را از مسئولین دریافت می کنند تا در نهایت بتوانند به آن محصول هدف برسند و آن محصول بتواند در فضای مجازی مخاطب خود را پیدا و تاثیرات خود را داشته باشد.
حسینی کاشانی با اشاره به این که بنده این رویداد را رویدادی موفق می دانم، گفت: با ارزیابی که در بازدید از نمایشگاه داشتم تولیدات قوی در سطح کشوری را شاهد بودم که این تولیدات می تواند آینده خوبی را در فضای مجازی دنبال کند.
وی ابراز داشت: به نظرم باید برای افزایش تولیدات در فضای مجازی و غنی سازی محتوا ها از ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد استفاده شود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29464
اخبار مرتبط

نظرات شما