مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم مطرح کرد؛

استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از غرفه‌های مشاوره‌های قرآن بنیان

مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: از ابتدای شروع به کار نمایشگاه شاهد استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان از غرفه‌های مشاوره‌های قرآن بنیان هستیم.

سعیده بیداد مسئول فنی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: یکی از اهداف مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی بانوان است که در طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی و عملیاتی در این زمینه از سوی این مؤسسه صورت‌گرفته است.
وی با اشاره به برپایی بخش مشاوره‌های قرآن بنیان در این نمایشگاه ابراز داشت: در این بخش با حضور مشاوران برجسته حوزوی و دانشگاهی انواع مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، فردی، حقوقی، زوجین و پیش از ازدواج به بازدیدکنندگان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.
بیداد استقبال خانواده‌ها را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: برخلاف کلینیک‌های مشاوره در نمایشگاه ما شاهد حضور خانواده‌ها در غرفه‌های مشاوره هستیم که همین موضوع سبب همدلی و حل مسئله شده است.
 وی با بیان این که در این بخش مشاوره‌ها قرآن بنیان با رویکرد اسلامی ارائه می‌شود، تاکید کرد: استقبال به حدی بالا است که در برخی از روزها بیش از 300 مشاوره ارائه می‌شود و علاوه بر این در نظرسنجی‌هایی که از مشاوره شوندگان صورت‌گرفته شاهد رضایتمندی بسیار بالای آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/33095
اخبار مرتبط

نظرات شما