در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

واکنش عضو تیم ملی بانوان ووشو به اظهارات بازیگران ایرانی در کَن؛ خودتان را مسخره جهان می کنید

عضو تیم ملی ووشو بانوان با اشاره به اینکه سلبریتی ها این نوع اظهارات ضد ایرانی را برای خوشایند بیگانگان بیان می کنند نه تنها عزیز نمی شوند بلکه مورد تمسخر هم قرار می گیرند گفت:آن کسی که این اظهارات را می شنود تفکیک نمی کند که این شخص در خصوص یک قشرخاص از ایران صحبت می کند یا برای اهداف خود جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بلکه شنونده می گوید منظور ایران است و خودشان هم عضو همین ایران هستند.

پریسا حیدری عضو تیم ملی ووشو بانوان در واکنش به اظهارات برخی از بازیگران در فستیوال کَن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اظهار داشت: وقتی این بازیگران در سطح بین المللی علیه ایران برای رسیدن به اهداف سیاسی خود صحبت می کنند کل کشورهای بیگانه ای که این اظهارات را می شنوند آن را به کل کشورمان ایران تعمیم می دهند و کل ایران را مورد هدف قرار می دهند این ها مذهب ، سیاست و جمهوری اسلامی را مدنظر قرار نمی دهند بلکه ایران را مورد تمسخر قرار می دهند.

عضو تیم ملی ووشو بانوان افزود: صحبت های همین افراد در این نوع صحنه ها باعث شده که وندی شرمن قائم مقام وزیر امور خارجه آمریکا با وقاحت بگوید که فریبکاری در ذات ایرانی ها است وقتی این سلبریتی ها این نوع اظهارات ضد ایرانی را برای خوشایند بیگانگان بیان می کنند نه تنها عزیز نمی شوند بلکه مورد تمسخر هم قرار می گیرند چون آن کسی که این اظهارات را می شنود تفکیک نمی کند که این شخص در خصوص یک قشرخاص از ایران صحبت می کند یا برای اهداف خود جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بلکه شنونده می گوید منظور ایران است و خودشان هم عضو همین ایران هستند.

حیدری افزود: ما هرجای دنیا که برویم با هر نوع پوشش و تفکر ایرانی هستیم، شناسنامه ایرانی داریم این ها که علیه ایران اظهار نظر می کنند نمی توانند شناسنامه و هویت خود را خط بزنند نمی توانند اصالت خودشان را از بین ببرند و آنها را به عنوان یک ایرانی می شناسند.

وی افزود: یک خانم سلبریتی ایرانی که در کشور کره به عنوان مدل و بازیگر فعالیت می کند در گفتگویی اظهار داشت برای کشورهای غربی اهمیتی ندارد که در کشور من ایران چه می گذرد آنها فقط دنبال این هستند اظهار نظری انجام دهیم که ایران را مورد تمسخر قرار دهند به همین خاطر من هرگز علیه کشورم مصاحبه نمی کنم و این نکته خوبی که باید همه در نظر داشته باشیم مسائل داخلی کشور ما چه موافق باشیم چه نباشیم به بیگانگان ربطی ندارد.

عضو تیم ملی ووشو بانوان ادامه داد: اینکه عنوان شود جلوی فعالیت زنان گرفته می شود اصلا صحت ندارد نمی خواهم بگویم که همه چیز بر وفق مراد است و مشکلات و کمبودها وجود ندارد زیرا این مشکلات و سختی های ورزش در همه دنیا و در همه کشورها وجود دارد اما اگر بنا به اظهارات این بازیگران برای فعالیت و آزادی زنان محدودیت وجود داشت این همه زن ورزشکار موفق در سطح ملی و بین المللی نداشتیم .

حیدری تاکید کرد: در همه رشته های ورزشی از جمله وزنه برداری که پوشش خاصی دارد هیچ قشر و ارگانی مخالفت نکرده و زنان علاقمند وارد این رشته می شوند و در مسابقات شرکت می کنند حتی زنان ما در رشته وزنه برداری با حمایت ایران در سطح جهانی مدال کسب کردند.


وی گفت: اظهارات بازیگران در فستیوال کَن برای این است که چهره ای ایران و ایرانی را خراب کنند همه ما می دانیم که هدف تیر اینها کجا را نشانه گرفته است اینها نه دلسوز مردم هستند نه دلسوز ایران هستند و نه دلسوز هیچ دختر ایرانی هستند انسان وقتی دلسوز است که در صحنه عمل وارد شد و مشکلات را به اندازه خودش رفع کند اما اینها فقط در حال خراب کردن هستند.

عضو تیم ملی ووشو بانوان بیان داشت: در فستیوال کَن مشاهده کردیم که فیلم هایی  دعوت می شوند که ضد ایران ساخته می شود چرا فیلم شبی که ماه کامل شد حضور ندارد چرا فیلم هایی که در مورد شهدا ساخته می شوند و بسیار هم فاخر هستند جایی در این فستیوال نمایشی ندارند زیرا هدف چیز دیگری است مردم و مخصوصا زنان سرزمینم ایران باید کمی زیرک باشند تا متوجه شوند اینها دلسوز نیستند این ها دنبال اهداف شخصی خودشان هستند.

 پریسا حیدری متولد سال ۱۳۷۱ عضو تیم ملی بانوان ووشو دارای مدرک کارشناسی ارشد تغذیه و فیزیولوژی ورزش و دانشجوی مقطع دکترا می باشد و دوسال است که در مسابقات جوجیتسو فستیوال جهانی مدال طلا را کسب می کند.

حیدری چندین مدال ملی و سه مدال جهانی از جمله یک نقره و ۲ طلا جهانی را دارد و هر سال به اردوی تیم ملی دعوت میشود وی سال ۹۷ در اردوهای تیم ملی در جاکارتا در دو رشته ووشو و جوجیتسو به تیم ملی دعوت شد و چند سالی است که در سوپر لیگ ووشو عضو تیم دانشگاه آزاد میباشد .


  چهار سال پیش یکی از باشگاه های اتریش از وی دعوت کرد اما شرط دعوت به تیم باشگاهی اتریش نداشتن حجاب بود با اینکه امکانات بسیار بالایی در اختیار وی قرار می‌دادند وی تنها دلیل نپذیرفتن این شرط را عشق به کشور و به شهر قم و اعتقاداتی بود که دارد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/33818
اخبار مرتبط

نظرات شما