هر روز با یک شهید؛

نمازجمعه سنگر دفاع از انقلاب است

در وصیت‌نامه دانش‌آموز شهید «زرنوشه فراهانی» می‌خوانید: سفارش دیگر این است که سنگر را رها نکنید، بخصوص نمازجمعه که همین نمازجمعه است که کمر منافقین و دشمنان را شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   شهید «محمدعلی زرنوشه فراهانی» در سال ۱۳۴۸، در خانواده‌ای مذهبی، در شهر قم به دنیا آمد و در تاریخ سیزدهم آبان‌ماه ۱۳۶۲، در عملیات والفجر چهار، به درجه رفیع شهادت رسید.

 شهید محمدعلی زرنوشه فراهانی سوم راهنمایی را به پایان رساند؛ اما در زمان شروع سال تحصیلی مقطع دبیرستان عازم جبهه حق علیه باطل شد.

 این شهید والامقام در تاریخ سیزدهم آبان‌ماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 مزار این شهید در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم استان قم است. در ادامه وصیت‌نامه شهید محمدعلی زرنوشه فراهانی را می‌خوانید.

 بنام پاسدار حرمت خون شهیدان

 سلام به رهبر نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش امام خمینی این تکه کاغذ را به‌عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم .
 و با سلام به پدر و مادر عزیزتر از جانم و با عرض معذرت از اینکه من اذیتتان کردم، بخصوص مادرم؛ ولی زیاد هم ناراحت نباشید، چون من در راه خدا می‌روم و راهی که برای‌خدا و در راه خداست برگشتن ندارد.
 به دوستان و تمام آشنایان و تمام رفقا، سفارش می‌کنم که دنباله‌رو هدف من باشید؛ چون این خط، مقدس است و در آخر این خط به‌اتفاق حضرت مهدی به کربلا و پس از آن به قدس عزیز می‌رویم.

 سفارش دیگر این است که سنگر را رها نکنید، بخصوص نمازجمعه که همین نمازجمعه است که کمر منافقین و دشمنان را شکسته است و در آخر سفارش من این است که راه من را ادامه دهید.
 «والسلام. به امید فتح کربلا و قدس و به امید فرج حضرت مهدی (عج)»

 «خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48842
اخبار مرتبط

نظرات شما