رئیس بهزیستی شهرستان قم خبر داد:

تنها دو روز برای رایگان کردن قبوض مددجویان بهزیستی باقی‌مانده است

رئیس بهزیستی شهرستان قم با اشاره به مساعدت دولت در زمینه رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: تنها دو روز فرصت برای رایگان کردن قبوض مددجویان بهزیستی باقی‌مانده است.

مریم علیشیری رئیس بهزیستی شهرستان قم  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به حمایت دولت از مددجویان بهزیستی اظهار داشت: در خصوص اجرای بند (ک) تبصره 15 قانون بودجه سال 1401  که در آن آمده است"وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو موظف‌اند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به‌گونه‌ای اصلاح نمایند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم‌مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر تعیین شود"، از همین رو این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان صورت‌گرفته و مشروط به استفاده بهینه و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف است.
رئیس بهزیستی شهرستان قم خاطرنشان کرد: مددجویان جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند حداکثر تا پایان خردادماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به درخواست خود اقدام کنند.
وی افزود: مرکز تماس سازمان بهزیستی به آدرس سامانه https://ticketing.behzisti.gov.ir  آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات متقاضیان تحت پوشش خواهد بود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34407
اخبار مرتبط

نظرات شما