حاج عباس حیدرزاده در گفتگو با قم فردا مطرح کرد:

توصیه علما و بزرگان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مجالس عزاداری

حاج عباس حیدرزاده ،یکی از ذاکران اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه علما، بزرگان و متخصصین بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند، گفت: باید مجالس امام حسین(ع) با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شود تا انشالله مشکلی پیش نیایید و عزاداران امام حسین(ع) در امنیت کامل عزاداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رهبر معظم انقلاب سال گذشته در خصوص برگزاری مجلس عزاداری فرمودند: مجلس امام حسین(ع) موجب برکت و رحمت است و ما به این مجالس نیاز داریم. باید هر چه ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ کرده است رعایت شود. همچنین حضور در مجلس عزاداری با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی، اشکال ندارد بلکه از بهترین کارها و جزء مستحبات موکد است.
با شیوع گسترده کرونا و رکورد شکنی های مرگ و میر و پیک های پی در پی آن در گذشته، رهبری معظم انقلاب و مسئولان امور درمانی کشور، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای در امان ماندن از این ویروس پیچ در پیچ هولناک تاکید داشته اندو امروز هم که در آغاز پیک هفتم قرار  داریم باید پروتکل های بهداشتی نسبت به گذشته بیشتر رعایت شود.
از همین رو حاج عباس حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت های مذهبی، اظهار داشت: باید نهایت تلاش خودمان را در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا از این بیماری در امان بمانیم.
این مداح اهلبیت(ع) گفت:  مخصوصا در هیئت ها و مجالسی که برای سیدالشهدا برگزار می شود باید پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود چرا که تاکید علما، بزرگان و متخصصین بر این مسئله است.
وی تاکید کرد: هم علمای دینی و مذهبی و معنوی ما بر این موضوع تاکید کرده اند و هم دانشمندان و کارشناسان تخصصی ما بر رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید دارند.اگر این پروتکل های بهداشتی اجرایی نشود و به آن اهمیت داده نشود ممکن است خطرهای بیشتری متوجه جامعه ما شود.
حیدرزاده خاطرنشان کرد: پس بهتر است ما مجلس ها را برپا کنیم ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی تا انشالله مشکلی پیش نیایید و عزاداران امام حسین(ع) در امنیت کامل عزاداری کنند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/35355
اخبار مرتبط

نظرات شما