حشمت مهاجرانی: در مورد تاج مثل بعضی‌ها فکر نمی‌کنم

حمایت خاص سرمربی سابق تیم ملی از کادرفنی؛ باید با استیلی و اسکوچیچ ادامه بدهیم/ وقتی دایی و کریمی نمی‌آیند باید سراغ قلعه‌نویی و نکونام برویم

سرمربس اسبق تیم ملی ایران گفت: الان به هیچ عنوان زمان تغییر سرمربی نیست. ما باید یک تیم قوی که بتواند از لحاظ روحی و روانی یک ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان برقرار کند در کنار اسکوچیچ قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، شرایط فوتبال کشور را در مصاحبه ای تشریح کرد که بخش‌هایی از حرف‌های او را در زیر می‌خوانید:

*ما از دو منظر می‌توانیم مهدی تاج و عملکرد او را بررسی کنیم. یکی از دیدگاه منفی و دیگری از دیدگاه مثبت. از دید منفی قضیه می‌شود به این نکته اشاره کرد که اتهامات زیادی به ایشان زده شده است و دلیلی ندارد با توجه به اینکه این اتهامات و اشتباهات که در هیچ دادگاهی به اثبات نرسیده تصور کنیم قرار است این اشتباهات دوباره تکرار شود، از دید مثبت هم بخواهم بگویم تجربه بالای او در مدیریت فوتبال است و کرسی‌هایی که در AFC و FIFA در اختیار دارد که این‌ها آسان به دست نیامده است و تیم خوبی هم با حضور نبی و قنبرزاده جمع کرده که انسان‌های سالم و کاربلدی هستند و این تیم می‌توانند به فوتبال خدمت کنند.

*قضاوت مثبت و منفی بودن مهدی تاج با من و شما نیست و اتهاماتی که به وی زده شده حتماً پاسخی برایشان وجود داشته که با وجود این موارد دوباره پا به میدان گذاشته است و امیدوارم در آینده این موضوع به اثبات برسد این اتهامات درست است یا اشتباه بوده است.

حمایت خاص سرمربی سابق تیم ملی از کادرفنی؛ باید با استیلی و اسکوچیچ ادامه بدهیم/ وقتی دایی و کریمی نمی آیند باید سراغ قلعه نویی و نکونام برویم

*الان به هیچ عنوان زمان تغییر سرمربی نیست. ما باید یک تیم قوی که بتواند از لحاظ روحی و روانی یک ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان برقرار کند در کنار اسکوچیچ قرار دهیم. در حال حاضر اسکوچیچ تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و یک پولی باید برای فسخ به او بپردازیم و یک پول دیگر هم باید به مربی جدید بدهیم که کی‌روش یا هرکس دیگری ممکن است باشد و این به صلاح فوتبال نیست و به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن محسوب می‌شود و من فکر نمی‌کنم در این وضعیت در شرایطی باشیم که بخواهیم مربی‌مان را تغییر دهیم.

*دیدارهای تدارکاتی تا پیش از جام جهانی خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند در این مدت بتوانیم نقاط ضعف را بشناسیم و آنها را ترمیم کنیم. ما در تیم‌مان نقاط مثبت زیادی وجود دارد که اگر از آنها به درستی استفاده شود می‌توانیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم. درست نیست که از الان از بازی با انگلیس واهمه داشته باشیم و فکر کنیم مغلوب شدیم و باید تلاش‌مان را برای موفقیت به کار بگیریم و اگر این موضوع در ذهن بازیکن جا بیافتد می‌تواند بهترین نمایش خودش را ارائه دهد.

*من اعتقاد دارم تیم ملی با همین اسکوچیچ و حمید استیلی ادامه دهد و اگر هم خواستیم تغییراتی ایجاد کنیم فکر می‌کنم این شانس را به مربیان ایرانی دهیم که بهترین فرصت است. هرکس در این مدت کوتاه بخواهد بیاید و بگوید تیم را تغییر دادم خیلی ادعای سختی است و اگر بنا بر تغییر سرمربی باشد حالا که امثال دایی و کریمی روی کار نمی‌آیند گزینه‌هایی مثل نکونام و امیر قلعه‌نویی را داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36212
اخبار مرتبط

نظرات شما