دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور:

تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم از اولویت‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور است.

سید محمدجواد آل‌احمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به دغدغه‌های رهبر انقلاب در خصوص قرآن کریم اظهار داشت: در دوره تحولی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تحقق این مطالبات را در اولویت قرار دادیم.

وی ادامه داد: تربیت  ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است که به‌صورت جدی به دنبال آن هستیم.
آل‌احمد ابراز داشت: آل‌احمد، هم‌افزایی و همگرایی نهادهای متولی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تسهیل فرایند یادگیری و حفظ قرآن کریم برای متقاضیان را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.
وی بیان داشت: در تلاش هستیم باهمت همه اعضای شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به‌ویژه سازمان دارالقرآن الکریم که در تمامی بخش‌های قرآنی پیشقدم است، به مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.
وی مسجد در تراز قرآنی را یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: همکاری همه نهادهای فعال در حوزه مسجد و قرآن برای تحقق این مطالبه ضروری است.






انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41899
اخبار مرتبط

نظرات شما