رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های دهه کرامت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از شب میلاد کریمه اهل‌بیت(س) آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری رئوف رئیس در جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت و ایام 14 و 15 خرداد گفت: شعار محوری امسال در دهه کرامت خدمت کریمانه ، همدلی ، امیدآفرینی و شعار روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها «بهترین دختر دنیاست».
وی افزود: برنامه‌های دهه کرامت با محوریت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از پنج‌شنبه 28 اردیبهشت شروع خواهد شد و محور برنامه‌ها هم مشارکت دختران عزیز شهرمان خواهد بود.
ذاکری رئوف گفت: در شب میلاد، بعد از نماز مغرب و عشا کاروان شادی هیئت مذهبی و مردم قم از میدان آستانه به سمت حرم مطهر را خواهیم داشت و در روز میلاد هم کاروان شادی دختران قم از مصلا قدس به سمت حرم مطهر راهپیمایی خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در دهه کرامت پویش‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی مختلفی برگزار می‌شود افزود: شب‌های شعر فاطمی و رضوی ،کمک‌های مؤمنانه و انسان دوستانه ، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در بوستان‌های سطح شهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.
وی تصریح کرد: اصناف استان هم با برپایی جشنواره‌ها و تخفیفات ویژه‌ی دختران در این جشن‌ها سهیم باشند.
محمدحسن ذاکری رئوف در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های 14 و 15 خرداد اشاره کرد و گفت: این ایام با مراسم گرامیداشت ارتحال امام رضوان‌الله تعالی علیه از سوی مقام معظم رهبری در شب 14 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در شب 15 خرداد هم مراسم گرامیداشت شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد در حرم مطهر برگزار می‌شود و در روز 15 خرداد هم اجتماع در بیت تاریخی امام راحل و بعد حرکت به‌صورت راهپیمایی به سمت حرم مطهر خواهد بود.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/41998
اخبار مرتبط

نظرات شما