در نشست تخصّصی نقد کتاب؛

«تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب» بررسی می‌شود

نشست تخصّصی نقد کتاب «تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب» به همت مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در ادامه سلسله نشسته‌ای تخصّصی نقد کتاب، حجج‌اسلام «مرتضی رجایی» و «علی فاطمی پور» از تدوین‌کنندگانِ کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب به ارائه‌ مطلب می‌پردازند و سپس محتوای ارائه‌شده، توسّط سه تن از پژوهشگران و صاحب‌نظران عرصه‌ «تربیت اسلامی» یعنی حجج‌اسلام «محمد عالم زاده نوری» و «مهدی گرامی پور» و «اصغر مددی» نقّادی می‌شود.
نشست تخصّصی نقد کتاب «تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه» در روز چهارشنبه ۰۲/۲۰/ ۱۴۰۲ ساعت: ۱۶:۳۰ در محل دفتر قمِ مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی واقع در شهر مقدس قم، خیابان شهدا، کوچه ۲۸، پلاک ۱۲۰ برگزار می‌شود.
مجموعه‌ پنج‌جلدی «تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب» حاصل تلاش بیش از بیست پژوهشگر تربیتی است که هر یک خود از فعالان تربیتیِ حوزۀ کودک و نوجوان هستند. تولید این مجموعه که مبتنی بر تحلیل و آسیب‌شناسیِ نمونه‌های دیگر بوده، شش سال به طول انجامید.
مخاطب اصلیِ این مجموعه، عمومِ فعالان و تشکل‌های تربیت ‌محور، پژوهشگران، مدیران، مربیان و معلّمان و حتی خانواده‌های دغدغه‌ مند در عرصه‌ی تربیت هستند.
جلد اوّل این مجموعه به‌ضرورت، موضوع و اهدافِ تربیت، جلد دوّم به اصول، مراحل، عوامل و موانع تربیتی، جلد سوّم به مؤثران تربیتی، جلد چهارم به برنامه‌های تربیتی و جلد پنجم به مدیریتِ تشکّل تربیتی پرداخته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42062
اخبار مرتبط

نظرات شما