استاندار قم:

برای ایجاد مراکز گردشگری محدودیتی نداریم

استاندار قم با حضور در منطقه نمونه گردشگری بخش خلجستان قم، از تعیین تکلیف امور مربوط به دستگاه‌های دولتی که تا بهره‌برداری فاز نخست این منطقه ظرف ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم به همراه «جواد واحدی» معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مدیران اجرایی استان عصر امروز با حضور در منطقه نمونه گردشگری روستای نایه خلجستان قم، از قسمت‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.
استاندار قم در حاشیه این بازدید مطرح کرد: استان قم به جهت شرایط اقلیمی که دارد، ضرورتاً نیازمند اقدام برای ایجاد و فراهم‌سازی ظرفیت‌ها و بسترهای گردشگری همچون دستجرد و بخش خلجستان است.
وی عنوان کرد: در منطقه نمونه گردشگری روستای نایه بخش خلجستان که هستیم، پروژه بیش از یک دهه است که شروع شده و سرمایه‌گذار پای‌کار این مجموعه ایستاده؛ اما چند موضوع باقیمانده مربوط به دستگاه‌های دولتی است که مقدمات آن فراهم شده و ان شا الله ظرف حداکثر ۲۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.
شاهچراغی گفت: در بخش‌های خلجستان، قاهان و کهک و.. اگر شرایطش فراهم شود، از نظر قانون و دولت هیچ محدودیتی برای ایجاد مراکز گردشگری نداریم و ان شا الله مثل این منطقه اگر سرمایه‌گذاران پای‌کار باشند، این امکان فراهم است.
وی خاطرنشان کرد: این اقداماتی که نیز باقیمانده، امیدواریم تا ان شا الله پایان تابستان امسال منجر به افتتاح و بهره‌برداری فاز اول منطقه نمونه گردشگری بخش خلجستان شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42207
اخبار مرتبط

نظرات شما