تولیت حرم مطهر بانوی کرامت:

پرچم متبرک حرم اهل‌بیت (ع) موجب اتحاد و بصیرت می‌شود

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: پرچم متبرک ائمه (ع) که در جوار اهل‌بیت (ع) بوده به چشم‌ها بصیرت می‌دهد، اغتشاشات را فرومی‌نشاند و اتحاد ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار کاروان زیر سایه خورشید که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: فرزندان موسی‌بن‌جعفر (ع) در ایران چراغ‌های هدایت و کشتی‌های نجات برای اقشار مختلف مردم هستند و حق بزرگی به گردن ما ایرانی‌ها دارند.
وی با بیان اینکه در خاندان حضرت یعقوب از روی حسادت اغتشاش صورت گرفت و در نتیجه آن حضرت یوسف از خانه جدا شدند و در مصر بزرگ شدند و مسئول امور اقتصادی و معیشتی مردم مصر شدند، گفت: وقتی خبر مهار قحطی در مصر به گوش برادران یوسف رسید آنها به مصر آمدند تا کمک بگیرند و وقتی برادر خود را شناختند و به بدی‌های خود اعتراف کردند و پشیمان شدند حضرت یوسف با نرمی با آنها برخورد کردند و فرمودند شیطان بین ما فاصله انداخت.
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه حضرت یوسف پیراهن خود را به همراه برادران به کنعان فرستادند تا چشم‌های پدرشان شفا بگیرد، افزود: وقتی یک‌پارچه که به بدن ولی خدا خورده است چشم را بینا می‌کند و اغتشاشات را از بین می‌برد، پرچم متبرک ائمه (ع) هم که در جوار اهل‌بیت (ع) بوده نیز به چشم‌ها بصیرت می‌دهد، اغتشاشات را فرومی‌نشاند و اتحاد ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: کارکرد پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) این است که اغتشاشات را از بین می‌برد، دعواها را کم می‌کند، به چشم‌ها بصیرت می‌دهد و اتحاد و ائتلاف ایجاد می‌کند.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه شما خادمان کاروان زیر سایه خورشید حاملان عَلَم علی بن موسی‌الرضا هستید، گفت: دعا می‌کنیم تا زیر پرچم علی بن موسی‌الرضا (ع) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مشکلات کشور حل شود و همه کشور به اتحاد و ائتلاف برسند.
در ابتدای این دیدار مدیر کاروان زیر سایه خورشید استان قم با بیان اینکه امسال شانزدهمین سال اعزام کاروان‌های زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف است گفت: سابقه حضور کاروان زیر سایه خورشید در قم به یازده سال می‌رسد و مردم قم هر ساله با شور و اشتیاق از این کاروان استقبال می‌کنند و ارادت و لطف خود را به حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) نشان می‌دهند.




انتهای پیام/


منبع:فارس
گالری عکس
http://qomefarda.ir/42570
اخبار مرتبط

نظرات شما