عضو مجلس خبرگان رهبری:

تمام افتخار بزرگان دین این است که خودشان را خادم امام رضا(ع) می‌دانند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام افتخار بزرگان دین این است که خودشان را خادم امام رضا(ع) می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برای ما الگو هستند و شعاع نورانیت حرم این برادر و خواهر نه تنها کشورمان، بلکه جهان امروز را تحت تاثیر قرار داده است.
وی با بیان این که خدمت به خاندان عصمت و طهارت(ع) خدمت به رسول الله است، بیان داشت: تمام افتخار بزرگان دین این است که خودشان را خادم امام رضا(ع) می‌دانند.
حجت‌الاسلام حاجی ابوالقاسم افزود: وقتی حرم امام رضا(ع) بیت الله است و زائر ایشان زائر خداست، هر کسی که عشق و علاقه به زیارت حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) دارد ثواب زیارت را دریافت می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به جایگاه امام رضا در بین اهل سنت اشاره کرد و گفت: شخصیت و جایگاه والای امام رضا علیه السلام ، بزرگان اهل سنت را به اعترافهای شگفت انگیزی درباره ابعاد معنوی آن حضرت وا داشته که در اینجا به گوشه هایی از سخنان آنان درباره امام اشاره می شود: مجد الدین ابن اثیر جَزَری درباره ایشان می گوید«ابو الحسن علی بن موسی[ علیهماالسلام ]... معروف به رضا... مقام و منزلت ایشان همانند پدرشان موسی بن جعفر [ علیهماالسلام ] می باشد... امامت شیعه در زمان علی بن موسی [ علیهماالسلام ] به ایشان منتهی شد. فضایل وی قابل شمارش نیست. خداوند رحمت خود و رضوان خود را بر ایشان بفرستد!»

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/42716
اخبار مرتبط

نظرات شما