با حضور اساتید حوزه و دانشگاه؛

کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» رونمایی شد

کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» نوشته سید علیرضا حسینی شیرازی و محمد لطفی پور با حضور اساتید حوزه و دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیین رونمایی از کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» شامگاه پنج‌شنبه با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات مجتمع ناشران در قم برگزار شد.

سید علیرضا حسینی شیرازی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: نباید هیچ مطلب و کتابی را نخوانده داوری کنیم و این را بدانیم در قبال آن چیزی که می‌نویسیم، مسئول هستیم.

کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» رونمایی شد

وی ادامه داد: نویسندگی مسئولیت بسیار بزرگی است چرا که می‌تواند در باورها و افکار جامعه در نسل‌ها و سال‌های طولانی تأثیر بگذارد.

حسینی شیرازی تصریح کرد: جا دارد از آقای محمد لطفی پور که در کنار من زحمات شایانی را متحمل شدند، تشکر و قدردانی کنم.

گفتنی است کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» نوشته سید علیرضا حسینی شیرازی و محمد لطفی پور توسط انتشارات رود آبی منتشر و به‌تازگی راهی بازار نشر شده است.

کتاب «محمد بن عیسی بن عبید در آیینه پنج گفتار» رونمایی شد

این کتاب، حاوی مجموعه پنج مقاله درباره محمد بن عیسی بن عبید از راویان بغدادیِ کوشا در عرصه انتقال میراث حدیثی امامیه است. در این پژوهش سعی نگارندگان بر آن بوده است که با پیمودن برخی روش‌های نوین پژوهشی، افزون بر زدودن گردوغبار نشسته بر طبقه این راوی، به بازشناخت شخصیت وی در پرتو داده‌های منابع حدیثی و اعتبارسنجی بپردازند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47829
اخبار مرتبط

نظرات شما