مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

ماه رمضان فرصت بسیار مهمی برای تبلیغ دین است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی در راستای تبلیغ دین است و مبلغان خواهر باید از این ظرفیت حداکثری بهره‌برداری را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی فاضل ظهر پنجشنبه در همایش هم‌اندیشی معاونین تبلیغی فرهنگی، مبلغان حوزه علمیه خواهران سراسر کشور گفت: این همایش در راستای بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان خواهر در تمامی کشور و ایجاد شبکه بین آنان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام فاضل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر امر تبلیغ توجه ویژه‌ای دارند گفت: تلاش شده است تا در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر اولویت تبلیغ در حوزه‌های علمیه این همایش برنامه‌ریزی شود تا از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی موجود حوزه علمیه بتوان در این زمینه بهره برد.
وی، ماه مبارک رمضان را فرصت بسیار مهمی برای امر تبلیغ برشمرد و گفت: باید از فرصت ماه مبارک رمضان در جهت اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران و همچنین انتقال و استفاده از تجربیات مبلغان بهره برد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، از مبلغان خواهر خواست تا با استفاده از ظرفیت و فرصت ماه مبارک رمضان با آمادگی کامل در جهت تبلیغ دین اسلام در بین آحاد جامعه تلاش کنند و در این راستا ضرورت دارد تا آیات و روایات را در ماه بهار قرآن در جامعه بیان کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47922
اخبار مرتبط

نظرات شما