در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام‌زمان (عج)؛

از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران رونمایی شد

در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام‌زمان، از تمبر یادبود این مسجد با حضور جمعی از علما، مسئولان و ارادتمندان حضرت حجت (عج) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام‌زمان، از تمبر یادبود این مسجد با حضور جمعی از علما، مسئولان و ارادتمندان حضرت حجت (عج) رونمایی شد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به هزار و هفتاد و دومین سالروز بنای مسجد جمکران گفت: مسجد جمکران طلیعه نعمت خدا روی زمین است که باید شکرگزار آن باشیم.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به جایگاه و اهمیت مسجد جمکران گفت: در تمام طول این سال‌ها مسجد جمکران پابرجا بوده و امروز به مرکز تجمع دلدادگان امام‌زمان (عج) تبدیل شده است.
وی افزود: امروز مسجد جمکران مترادف شده با نام و یاد حضرت حجت و این نعمت بزرگی است که به ما روی آورده و باید قدردان آن باشیم.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به حضرت ولیعصر و خواست‌ها و منویات ایشان را یکی از لوازم شکرگزاری پروردگار عنوان کرد و گفت: باید شب و روز برای فرج حضرت دعا کنیم چرا که همین دعا‌ها باعث فرج در امور روزمره ما نیز می‌شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48181
اخبار مرتبط

نظرات شما