هر روز با یک شهید؛

خواهرانم حجاب، مایه وقار شماست

در وصیت‌نامه شهید «حاج هادی رجب‌زاده باغی» آمده است: مادر جان مرا ببخش و مرا حلال کن، من از خواهرهای خودم و خواهرهای دینی می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند و باحجاب خود احترام خون شهدا را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید «حاج هادی رجب‌زاده باغی» فرزند محمد در سال ۱۳۴۳ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ بیست و پنجم دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۵ در منطقه شلمچه در حین درگیری با قوای کفر صدامی بر اثر اصابت ترکش به ناحیه بدن به درجه رفیع شهادت نائل و به لقاءالله پیوست. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 به نام خدا به نام خدایی که ما را آفرید و ما را روشنی داد.

 به نام پروردگار عالم که همه از او فرمان می‌گیرند و به نام خدای که به ما جان داد و ما را به راه راست هدایت کرد.

 ای خدای متعال، این جانی که تو به من امانت دادی و من آن چه که داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و این جان ناقابل را از من گنهکار و روسیاه و ناتوان و حقیر قبول کن.

 ای معبود من مرا به بندگی قبول کن و گناهان مرا ببخش. ای خدا من تو را دوست دارم و عاشق تو هستم و به من سعادت بده تا به شهادت برسم ان‌شاءالله. ای خدا من شهادت را دوست دارم و تو به من اعطا کند.

 با سلام بر منجی عالم بشریت یعنی حضرت مهدی (عج) که همه مستضعفین در انتظار او هستند و با درود فراوان بر نایب بر حقش خمینی بت‌شکن که درود خداوند بر او باد و سلام خدمت روحانیت مبارز در خط امام و درود خدا بر ملت شهیدپرور و با سلام بر خانواده شهدا رحمت خدا به شما خانواده‌ها باد ان‌شاءالله.

 خدمت پدر و مادر سلام عرض می‌کنم؛ پدر جان عذر می‌خواهم که نتوانستم خدمتی به شما بکنم و فرزند خوبی برای شما نبودم و من شما را دوست دارم امیدوارم که مرا ببخشی.

 پدر جان خوب مادر جان نمی‌دانم که چطور از شما تشکر کنم. مادر جان شما با زحمت مرا بزرگ کردی.

 مادر جان! من نتوانستم حق فرزندی خود را به شما عطا کنم. مادر جان مرا ببخش و مرا حلال کن، من از خواهرهای خودم و خواهرهای دینی می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند و باحجاب خود احترام خون شهدا را داشته باشند. از برادران خودم برادر دینی می‌خواهم که راه شهیدان را ادامه بدهند



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48347
اخبار مرتبط

نظرات شما