هر روز با یک شهید؛

ندای آزادی فلسطین زیر چکمه‌های ظلم

شهید محمد شریف آرش در وصیت‌نامه خود نوشته است: ما در زمانی زندگی می­کنیم که برادران مسلمان فلسطینی در زیر چکمه زورگویان فریاد یاری می­طلبند و دستشان به دعا به‌سوی خداوندشان است و من چگونه بنشینم و همچنان به خواب رویم و واقعیت‌ها را نادیده بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید محمد شریف ارش، فرزند محمدتقی، متولد سوم مهرماه ۱۳۲۸ در شهرستان بیارجمند به دنیا آمد. تحصیلات او زیر دیپلم و شغل او کیف و چمدان سازی بود. در یگان عملیاتی سپاه شاهرود و قم تیپ حضرت معصومه (س) مشغول به کار و اعزام به جبهه شد؛ در سن 33سالگی تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در محل رقابیه به درجه شهادت نائل آمد. در ادامه بخشی از وصیت‌نامه شهید محمد شریف آرش را می‌خوانید.

 «بسم‌الله الرحمن الرحیم»

 «با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و با درود فراوان بر تمام شهدای اسلام»

 امام به خون شهیدان بهشت قسم می‌خورم تا خون در بدن دارم از پای ننشینم و تنها آرزویم شرکت در جبهه و راه الله است که همچنین برای رضایت اینکه همسرم اجازه دهد من به جبهه بروم به او گفتم با وضو برای امضای رضایت‌نامه بیا تا این که پیروزی اسلام بر کفر جهانی ثابت شود.

 ما در زمانی زندگی می­کنیم که برادران مسلمان فلسطینی در زیر چکمه زورگویان فریاد یاری می­طلبند و دستشان به دعا به‌سوی خداوندشان است و من چگونه بنشینم و همچنان به خواب رویم و واقعیت‌ها را نادیده بگیریم؛ آخر ای پدر، مادر، همسر و خواهر و برادر مسلمان، ما پیروزیم برای این که خدا با ماست برای اینکه اسلام پشتیبان ماست و ما پیروزیم برای این که ایمان داریم و برای این که شهادت را آغوش می‌گیریم، پیروزیم و می‌روم تا به ندای (هل من ناصر ینصرنی) سید شهیدان لبیک بگوییم. خانواده عزیز و همسر گرامیم نمی‌دانم این آخرین نامه است که می­دهم یا نه.

 پدر و مادر جان و همسر عزیزم اگر من شهید شوم که انتظار خیلی بزرگی برای شماست و هم برای من، به‌هیچ‌وجه برایم گریه نکنید؛ چون همه ما در معرض امتحان الهی هستیم.

 پند و نصیحت به شما ای دوستان و وابستگان گرامی:

 همسرم تو برای فرزندانم بعد از من، هم پدر و هم مادر باش، تا از تربیت صددرصد اسلامی بهره‌مند گردند و من هیچ سفارشی ندارم جز این که قرائت قرآن، دعای کمیل، دعای توسل، دعای زیاد به رهبر در موقع نمازها انجام شود و همچنین نمازجمعه را ترک نکنید والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار

 قربان شهید که خونشان پر ثمر است/ اسلام ز خون شهدا جلوه‌گر است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48633
اخبار مرتبط

نظرات شما