در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز؛

از ۳۰ خیِّر مدرسه‌ساز در قم تجلیل شد

در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، از ۳۰ خیر فعال که بیشترین تلاش را برای توسعه سرانه آموزشی استان قم داشتند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که با شعار خیرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی در اردوگاه فرهنگی تربیتی ۱۵ خرداد قم برگزار شد، ضمن تجلیل از خیرین، برنامه‌ها و اهداف توسعه محور آموزش‌وپرورش استان تبیین شد.
احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس قم با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ کلاس باهمت خیرین ساخته و به سرانه آموزش استان اضافه شد گفت: تا پایان امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با تلاش خیرین همین میزان کلاس ساخته شود.
آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه هم در این مراسم با تأکید بر جایگاه مهم و تأثیرگذار آموزش‌وپرورش و نخبگان در توسعه کشور، گفت: این نهاد ارزشمند به‌عنوان هسته اصلی، کانون تربیت و آینده‌ساز جامعه است که باید نهایت کرامت را برای آن قائل بود.
سید محمد آقامیری، استاندار قم نیز با قدردانی از زحمات و تلاش مستمر خیرین برای ساخت مدرسه در نقاط مختلف استان، گفت: اقدامات فاخر، ماندگار و ارزشمند خیرین همیشه در یاد اهل علم می‌ماند و از یاد‌ها نمی‌رود.
در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان قم در خدمت نظام تعلیم‌وتربیت قرار گرفت است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48830
اخبار مرتبط

نظرات شما